Bez strumienia pieniędzy od klientów nie przetrwa żadne przedsiębiorstwo. Sprzedaż to najważniejsza funkcja w firmie, a umiejętności sprzedażowe to obowiązkowy zestaw kompetencyjny. Nie tylko dla sprzedawcy, ale też dla właściciela, prezesa czy partnera firmy, który samodzielnie zajmuje się bezpośrednim kontaktem z klientami.
Jak budować w sobie pozytywną motywację do telefonicznej rozmowy sprzedażowej? Jak dostosować ton głosu do rozmowy? Dlaczego pozycja ciała i mimika w trakcie rozmowy telefonicznej są ważne? Odpowiedzi na te, pozornie błahe, ale podstawowe dla sukcesu w telesprzedaży pytania, można znaleźć w kolejnym szkoleniu m-learning Akademii PARP.M-szkolenie „Telesprzedawca” pomaga w samorozwoju nie tylko w call center, ale na każdym stanowisku związanym ze sprzedażą lub bezpośrednim kontaktem z klientem.
M-szkolenie „Telesprzedawcy” składa się z krótkich mobilnych aktywności: lekcji lub testów, zajmujących 5 – 7 minut. Przejdziesz je bez problemu na popularnych modelach tabletów i smartfonów. Szkolenie składa się z trzech modułów:
Moduł 1. Kto może być telesprzedawcą
Moduł 2. Emocje w pracy telesprzedawcy
Moduł 3. Głos w pracy telesprzedawcy
Szkolenie m-learning Akademii PARP „Telesprzedawcy” jest związane tematycznie ze szkoleniem e-learning „Telesprzedaż”, uruchomionym we wrześniu 2013.
Poprzez poniższy link można od razu zapisać się do: szkolenia m-learning: „Telesprzedawca”.
Z przyjemnością zapraszamy do m-learningu w Akademii PARP!
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/najwazniejsi-ludzie-w-firmie-sprzedawcy